Lowbed, yarı römork çeşididir. Düşük gövdeye sahip olmasının sebebi büyük yük taşıma araçlarını taşıyabilmesi içindir. Genellikle iş makinesi, tank ve obüs gibi büyük hacimli araçları bir yerden farklı bir yere nakletmek için kullanılmaktadır. Ağırlık kapasitesi oldukça fazla olan lowbed, birçok farklı tonaj ve kapasite için çeşitlere sahiptir. İş makinesi, tank ve otobüs gibi ağır yükler, nakliye sırasında yol stabilizasyonunu bozmadan nakledilebilmelidir. Bunun için de düşük hız ve yüksek çekim gücü gerektiren lowbedler kullanılmaktadır. Makinsan firması olarak, güçlü ve kaliteli lowbed çeşitlerini hizmete sunmaktayız. Uygun fiyat teklifleri ile sunulan lowbedler için detaylı bilgi alabilirsiniz.
5. teker yüksekliği | :1295 mm | Dingil grubu kapasitesi | :28000 kg |
Toplam uzunluk | :12028 mm | King pin kapasitesi | :24000 kg |
Toplam genişlik | :3200 mm | Araç toplam kapasitesi | :52000 kg |
Havuz boyu | :4500 mm | Boş ağırlık | :10000 kg ± %5 |
Havuz yük. yüksüz/yüklü | :829/809 mm | Taşıma Kapasitesi | :42000 kg |
DİNGİLLER | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesinde test belgeli, yerli kampana frenli, her biri 2x14 ton kapasiteli mekanik tandemli, aks grubu | ||
LASTİKLER+ JANTLAR | 8+1 adet12 R 22,5 ebatlı lastik ve lastiğe uygun ebatllı jant 418/2011/EU standartlarında | ||
ŞASİ | S355 kalite sacların kesilip bükülerek mukavemet kazandırılarak MAG gaz altı kaynağı ile birleştirilmesiye oluşturulan esnek mukavim I kesitli şasi | ||
TABAN | Teker üstü desenli sac , orta kısım düz sac, yanlar desenli sac/ahşap, yan taraflar tırmanmaya uygun belirli aralıklarla döşenmiş lama ve sac | ||
FREN ve SÜSPANSİYON SİSTEMİ | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesine uygun, Denge kontrol Kontrol Sistemi ( RSS ), 2S-2M sensörlü, EBS fren sistemi , servis fren körüğü ve yay bagetli diyafram destekli imdatlı fren körükleri, Otomatik cırcır, ECE R10.04 Regülasyonu seviyesinde Elektromanyetik uyumluluk (Radyo paraziti ). mekanik süspansiyon sistemi. | ||
ELEKTRİK SİSTEMİ | ECE R48.05 regülasyon seviyesinde 2x7 pin soket, 24 volt aydınlatma, yan lambalar, stop lambası, plaka lambası, geri vites lambası , uygun reflektif şerit 1003/2010/EU direktifine uygun tescil plaka yeri, döner lamba | ||
PARK AYAĞI | 24 ton kaldırma kapasiteli, çift hızlı tek taraftan kumandalı yerli destek ayakları | ||
ARKA RAMPA | Sağ ve sola hareketli, katlamalı üzeri sac döşeli hidrolik kumandalı 2 adet rampa | ||
KİNG PİMİ | R55.01 Regülasyonuna uygun 2” ve 3,5 " King-pimi | ||
AKSESUARLAR | :Her iki yanda yük bağlama halkaları, 1 adet sac takım dolabı,35 lt su tankı ,EU standartlarında reflektör,yedek lastik taşıyıcı,yangın söndürme tüp dolabı, 1 adet teker takoz yeri ve takozu, 1 adet dingil kapağı sökme anahtarı. | ||
YÜZEY KORUMA | Sa 2 1/2 kalitesinde kumlandıktan sonra ortalama 120 mikron boya kalınlığında istenilen RAL kodlarına boyanır. |
5. teker yüksekliği | :1360 mm | Dingil grubu kapasitesi | :54000 kg |
Toplam uzunluk | :14034 mm | King pin kapasitesi | :24000 kg |
Toplam genişlik | :3000 mm | Araç toplam kapasitesi | :78000 kg |
Havuz boyu | :9022 mm | Boş ağırlık | :14000 kg ± %5 |
Havuz yük. yüksüz/yüklü | :1264/1194 mm | Taşıma Kapasitesi | :64000 kg |
DİNGİLLER | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesinde test belgeli, yerli kampana frenli, her biri 3x18 ton kapasiteli aks grubu | ||
LASTİKLER+ JANTLAR | 12+1 adet12 R 22,5 ebatlı lastik ve lastiğe uygun ebatllı jant 418/2011/EU standartlarında | ||
ŞASİ | S355 kalite sacların kesilip bükülerek mukavemet kazandırılarak MAG gaz altı kaynağı ile birleştirilmesiye oluşturulan esnek mukavim I kesitli şasi | ||
TABAN | Teker üstü desenli sac/ahşap , orta kısım düz sac, yanlar desenli sac, yan taraflar tırmanmaya uygun belirli aralıklarla döşenmiş lama ve sac | ||
FREN ve SÜSPANSİYON SİSTEMİ | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesine uygun, Denge kontrol Kontrol Sistemi ( RSS ), 4S-2M sensörlü, EBS fren sistemi , servis fren körüğü ve yay bagetli diyafram destekli imdatlı fren körükleri, Otomatik cırcır, ECE R10.04 Regülasyonu seviyesinde Elektromanyetik uyumluluk (Radyo paraziti ). Makas ve körükle desteklenmiş havalı süspansiyon sistemi, Aşırı dingil hareketlerini engelleyen Amortisör | ||
ELEKTRİK SİSTEMİ | ECE R48.05 regülasyon seviyesinde 2x7 pin soket, 24 volt aydınlatma, yan lambalar, stop lambası, plaka lambası, geri vites lambası , uygun reflektif şerit 1003/2010/EU direktifine uygun tescil plaka yeri, döner lamba | ||
PARK AYAĞI | 24 ton kaldırma kapasiteli, çift hızlı tek taraftan kumandalı yerli destek ayakları | ||
ARKA RAMPA | Sağ ve sola hareketli, katlamalı üzeri sac döşeli hidrolik kumandalı 2 adet rampa | ||
KİNG PİMİ | R55.01 Regülasyonuna uygun 2” ve 3,5 " King-pimi | ||
AKSESUARLAR | :Her iki yanda yük bağlama halkaları, 1 adet sac takım dolabı,35 lt su tankı ,EU standartlarında reflektör,yedek lastik taşıyıcı,yangın söndürme tüp dolabı, 1 adet teker takoz yeri ve takozu, 1 adet dingil kapağı sökme anahtarı. | ||
YÜZEY KORUMA | Sa 2 1/2 kalitesinde kumlandıktan sonra ortalama 120 mikron boya kalınlığında istenilen RAL kodlarına boyanır. |
5. teker yüksekliği | :1301 mm | Dingil grubu kapasitesi | :48000 kg |
Toplam uzunluk | :15307 mm | King pin kapasitesi | :24000 kg |
Toplam genişlik | :3090 mm | Araç toplam kapasitesi | :72000 kg |
Havuz boyu | :9997 mm | Boş ağırlık | :13000 kg ± %5 |
Havuz yük. yüksüz/yüklü | :938/918 mm | Taşıma Kapasitesi | :59000 kg |
DİNGİLLER | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesinde test belgeli, yerli kampana frenli, her biri 4x12 ton kapasiteli aks grubu, 1. ve 4. dingil kalkmalı 4. dingil kendinden dümenli. | ||
LASTİKLER+ JANTLAR | 16+1 adet245/70 R 19,5 ebatlı lastik ve lastiğe uygun ebatllı jant 418/2011/EU standartlarında | ||
ŞASİ | S355 kalite sacların kesilip bükülerek mukavemet kazandırılarak MAG gaz altı kaynağı ile birleştirilmesiye oluşturulan esnek mukavim I kesitli şasi | ||
TABAN | Teker üstü desenli sac/ahşap , orta kısım düz sac, yanlar desenli sac, yan taraflar tırmanmaya uygun belirli aralıklarla döşenmiş lama ve sac | ||
FREN ve SÜSPANSİYON SİSTEMİ | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesine uygun, Denge kontrol Kontrol Sistemi ( RSS ), 4S-2M sensörlü, EBS fren sistemi , servis fren körüğü ve yay bagetli diyafram destekli imdatlı fren körükleri, Otomatik cırcır, ECE R10.04 Regülasyonu seviyesinde Elektromanyetik uyumluluk (Radyo paraziti ). Makas ve körükle desteklenmiş havalı süspansiyon sistemi, Aşırı dingil hareketlerini engelleyen Amortisör | ||
ELEKTRİK SİSTEMİ | ECE R48.05 regülasyon seviyesinde 2x7 pin soket, 24 volt aydınlatma, yan lambalar, stop lambası, plaka lambası, geri vites lambası , uygun reflektif şerit 1003/2010/EU direktifine uygun tescil plaka yeri, döner lamba | ||
PARK AYAĞI | 24 ton kaldırma kapasiteli, çift hızlı tek taraftan kumandalı yerli destek ayakları | ||
ARKA RAMPA | Sağ ve sola hareketli, katlamalı üzeri sac döşeli hidrolik kumandalı 2 adet rampa | ||
KİNG PİMİ | R55.01 Regülasyonuna uygun 2” ve 3,5 " King-pimi | ||
AKSESUARLAR | :Her iki yanda yük bağlama halkaları, 1 adet sac takım dolabı,35 lt su tankı ,EU standartlarında reflektör,yedek lastik taşıyıcı,yangın söndürme tüp dolabı, 1 adet teker takoz yeri ve takozu, 1 adet dingil kapağı sökme anahtarı. | ||
YÜZEY KORUMA | Sa 2 1/2 kalitesinde kumlandıktan sonra ortalama 120 mikron boya kalınlığında istenilen RAL kodlarına boyanır. |
5. teker yüksekliği | :1265 mm | Dingil grubu kapasitesi | :60000 kg |
Toplam uzunluk | :15894 mm | King pin kapasitesi | :24000 kg |
Toplam genişlik | :2540 mm | Araç toplam kapasitesi | :84000 kg |
Havuz boyu | :10734 mm | Boş ağırlık | :14000 kg ± %5 |
Havuz yük. yüksüz/yüklü | :938/918 mm | Taşıma Kapasitesi | :70000 kg |
DİNGİLLER | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesinde test belgeli, yerli kampana frenli, her biri 5x12 ton kapasiteli aks grubu, 4. ve 5. dingil kalkar ve kendinden dümenli | ||
LASTİKLER+ JANTLAR | :20+1 adet235/75 R 17,5 ebatlı lastik ve lastiğe uygun ebatllı jant 418/2011/EU standartlarında | ||
ŞASİ | S355 kalite sacların kesilip bükülerek mukavemet kazandırılarak MAG gaz altı kaynağı ile birleştirilmesiye oluşturulan esnek mukavim I kesitli şasi | ||
TABAN | Teker üstü desenli sac/ahşap , orta kısım düz sac, yanlar desenli sac, yan taraflar tırmanmaya uygun belirli aralıklarla döşenmiş lama ve sac | ||
FREN ve SÜSPANSİYON SİSTEMİ | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesine uygun, Denge kontrol Kontrol Sistemi ( RSS ), 4S-3M sensörlü, EBS fren sistemi , servis fren körüğü ve yay bagetli diyafram destekli imdatlı fren körükleri, Otomatik cırcır, ECE R10.04 Regülasyonu seviyesinde Elektromanyetik uyumluluk (Radyo paraziti ). Makas ve körükle desteklenmiş havalı süspansiyon sistemi, Aşırı dingil hareketlerini engelleyen Amortisör | ||
ELEKTRİK SİSTEMİ | ECE R48.05 regülasyon seviyesinde 2x7 pin soket, 24 volt aydınlatma, yan lambalar, stop lambası, plaka lambası, geri vites lambası , uygun reflektif şerit 1003/2010/EU direktifine uygun tescil plaka yeri, döner lamba | ||
PARK AYAĞI | :24 ton kaldırma kapasiteli, çift hızlı tek taraftan kumandalı yerli destek ayakları | ||
ARKA RAMPA | Sağ ve sola hareketli, katlamalı üzeri ahşap döşeli hidrolik kumandalı 2 adet rampa | ||
KİNG PİMİ | R55.01 Regülasyonuna uygun 2” ve 3,5 " King-pimi | ||
AKSESUARLAR | :Her iki yanda yük bağlama halkaları, 1 adet sac takım dolabı,35 lt su tankı ,EU standartlarında reflektör,yedek lastik taşıyıcı,yangın söndürme tüp dolabı, 1 adet teker takoz yeri ve takozu, 1 adet dingil kapağı sökme anahtarı. | ||
YÜZEY KORUMA | Sa 2 1/2 kalitesinde kumlandıktan sonra ortalama 120 mikron boya kalınlığında istenilen RAL kodlarına boyanır. |
5. teker yüksekliği | :1360 mm | Dingil grubu kapasitesi | :72000 kg |
Toplam uzunluk | :17168 mm | King pin kapasitesi | :24000 kg |
Toplam genişlik | :3000 mm | Araç toplam kapasitesi | :96000 kg |
Havuz boyu | :12039 mm | Boş ağırlık | :16000 kg ± %5 |
Havuz yük. yüksüz/yüklü | :930/914 mm | Taşıma Kapasitesi | :80000 kg |
DİNGİLLER | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesinde test belgeli, yerli kampana frenli, her biri 6x12 ton kapasiteli aks grubu, ön dingil kalkar.1. , 5. ve 6. akslar kendinden dümenli ve dingil kaldırmalı | ||
LASTİKLER+ JANTLAR | 24+1 adet245/70 R 19,5 ebatlı lastik ve lastiğe uygun ebatllı jant 418/2011/EU standartlarında | ||
ŞASİ | S355 kalite sacların kesilip bükülerek mukavemet kazandırılarak MAG gaz altı kaynağı ile birleştirilmesiye oluşturulan esnek mukavim I kesitli şasi | ||
TABAN | Teker üstü desenli sac/ahşap , orta kısım düz sac, yanlar desenli sac, yan taraflar tırmanmaya uygun belirli aralıklarla döşenmiş lama ve sac | ||
FREN ve SÜSPANSİYON SİSTEMİ | ECE R13.11 Regülasyonu seviyesine uygun, Denge kontrol Kontrol Sistemi ( RSS ), 4S-3M sensörlü, EBS fren sistemi , servis fren körüğü ve yay bagetli diyafram destekli imdatlı fren körükleri, Otomatik cırcır, ECE R10.04 Regülasyonu seviyesinde Elektromanyetik uyumluluk (Radyo paraziti ). Makas ve körükle desteklenmiş havalı süspansiyon sistemi, Aşırı dingil hareketlerini engelleyen Amortisör | ||
ELEKTRİK SİSTEMİ | ECE R48.05 regülasyon seviyesinde 2x7 pin soket, 24 volt aydınlatma, yan lambalar, stop lambası, plaka lambası, geri vites lambası , uygun reflektif şerit 1003/2010/EU direktifine uygun tescil plaka yeri, döner lamba | ||
PARK AYAĞI | 24 ton kaldırma kapasiteli, çift hızlı tek taraftan kumandalı yerli destek ayakları | ||
ARKA RAMPA | Sağ ve sola hareketli, katlamalı üzeri ahşap döşeli hidrolik kumandalı 2 adet rampa | ||
KİNG PİMİ | R55.01 Regülasyonuna uygun 2” ve 3,5 " King-pimi | ||
AKSESUARLAR | :Her iki yanda yük bağlama halkaları, 1 adet sac takım dolabı,35 lt su tankı ,EU standartlarında reflektör,yedek lastik taşıyıcı,yangın söndürme tüp dolabı, 1 adet teker takoz yeri ve takozu, 1 adet dingil kapağı sökme anahtarı. | ||
YÜZEY KORUMA | Sa 2 1/2 kalitesinde kumlandıktan sonra ortalama 120 mikron boya kalınlığında istenilen RAL kodlarına boyanır. |